vineri, 27 ianuarie 2017

povestile frumoase li se intimpla oamenilor frumosi...

Sa vorbim ,sa spunem cuvinte ...cuvinte frumoase  care sa imbrace sentimente alese ! Am auzit de curand ceva care mi-a ramas in minte ,ceva frumos ...;
povestile frumoase li se intimpla oamenilor frumosi; ...si m-am gandit cum sunt ei oamenii frumosi , frumosi la suflet ,frumosi in ganduri si mi-am dat seama ca lumea in care noi traim acum ,nu e chiar o lume ...frumoasa ! Dimpotriva...
Din pacate ,lumea e ciudata si urata ...si mergand pe firul logic ...cum ar putea sa existe povesti frumoase unor oameni care ,din pacate , traiesc intr-o lumea urata ,cu susul in jos ...Aici ,cred ca e problema fiecaruia ...cumva ,aici ,este paradoxul ...Sa lupti sa fi , sa lupti sa te pastrezi ,sau sa devi un om frumos ....la suflet ,si apoi la chip .
Tu ,cititorule ,ce crezi ?!





Un comentariu:

geluu spunea...

Un om este frumos cand este in relatie cu Dumnezeu, caci Dumnezeu ii da la schimb har si intelepciune.
Un om este frumos cand iubeste cu tot sufletul! - "Iubirea schimba tot!"
Iubirea da putere omului!
Frumusetea omului vine din interiorul lui, caci sufletul este darul Domnului.

Daca oferi dragoste, frumusețea va creste și toate acestea pentru ca dragostea este frumusetea sufletului – Saint Augustine

Frumusetea este… cand te uiti in ochii unei femei si vezi frumusetea in inima ei – Nate Dircks