miercuri, 15 martie 2017

Nu te obisnui ...nicaieri ,niciodata !

    Nu te obisnui prea mult timp intr-un loc , nu te obisnui prea mult cu o persoana , cu o senzatie pentru ca imediat va trebui sa o pierzi ...locul ,persoana , sentimentul ,senzatia ! Dar sunt om si simt atat de multe lucruri ...incep sa ma obisnuiesc in rutina aceea zilnica ,buna sau rea , ...poate necesara si ...vine o zi cand incepi sa pierzi ! Ma prefac ca ,de fapt ,pierderea mea e un castig...ca totul e bine si ca asa trebuia sa fie ...Ma pierd in nestiinta si in neintelegerea unui fapt pe care ,poate ,l-am generat fara sa vreau,sau poate ca am vrut ....dar la momentul ala nu imi pasa ! 
Nu stiu ...parca ametesc si nu mai inteleg nimic ...Acum as vrea doar sa inteleg ...sa inteleg rostul lucrurilor ,chiar si a celor materiale ,neimportante ...poate ,trecatoare ,sigur ! Dar as vrea sa inteleg ...
Ma caut in linistea unei plimbari , in armonia unei viori ...As vrea sa dispar pentru o zi si apoi sa ma trezesc ...
Astept primavara cu o bucurie sperata si asteptata...

3 comentarii:

geluu spunea...

Am invatat, de la viata, ca degeaba aleg eu oameni, locuri, spatiu ca tot Dumnezeu hotaraste pentru mine ce e mai bine. Nu stiu daca pot spune ca am pierdut de-a lungul timpului. Pot spune ca am cautat in dasaga vietii. Am cautat sublimul! Eul din mine. Am cautat si am tot cautat... si am cazut infrant! dezamagit...topit de razvratiri si neintelese sentimente. Am renuntat la tot! Am tras linie si am realizat ca nu am ce aduna, desi...erau destui langa mine, dar eram invizibil pentru toti. Eram o barca cu care treceau de la un mal la altul.
Nu pot spune ca m-am obisnuit cu o persoana sau intr-un loc prea mult. A venit o zi cand am vazut ce trebuia sa vad candva...oare era locul meu acolo?...persoana care trebuia?...A venit ziua in care Dumnezeu mi-a spus: "Destul cu alegerile tale! Gata! Acum aleg Eu pentru tine!"
Nu numai ca e minunat, dar e sublimul ce il tot cautam! E eul din mine!
PS Lasa-L pe Dumnezeu sa aleaga pentru tine! Iti face cadou o vacanta spre fericire!

Mary C spunea...

atunci ....o sa incerc sa nu ma mai stresez prea mult ...prea multe....multe ganduri , multe presupuneri ,invinuiri ....dece-uri ....imi place ce mi-ai scris si ,imi prinde bine ! :)
multumesc ...din nou ! suflet

geluu spunea...

Ma bucur sa aud ca iti face bine!
O seara minunata, draga mea!