luni, 22 februarie 2010

Freamat de iubire ...

Te-ai ascuns la mine în suflet
si umbli în tacere
....
În fiecare gând
te simt înecata în suspine.
Privesc absent la umbra mea care trece:
m-am ratacit în negura deasa
îmbracata în mii de sentimente.
Mi-e dor sa zâmbesc,
mi-e dor sa fiu fericita
Mi-e dor de VIATA!
Cânta-mi cântecul vântului
pe vreme de ploaie
si-o sa închid toate usile în urma mea
Sa nu pleci din nou fara mine
lasându-mi un sirag de lacrimi
si-o pagina rupta
din cartea inimii tale.
Esti un vapor care vine si pleaca
în fiecare noapte.
Parca îti aud glasul cald
si-ti vad ochii
de un negru scânteietor.
Te-ai ascuns la mine în suflet
si ratacesti din nou
lovit de nori si valuri
Vreau sa-mi lasi un freamat de iubire
sa-mi amintesc mereu
câta furtuna zace-n mine.



Camelia Voicu

Niciun comentariu: