luni, 19 iulie 2010

da, recunosc ..

Da, recunosc ...vreau sa fiu fericita , doresc sa gust aceea bucurie a fericirii !!!
De cate ori am cautat fericirea , ea a fugit de mine ...nu am inteles niciodata de ce ?! Spun ca am obosit seara ...disperata de atata alergat , dar a doua zi o iau de capat .....si alerg , alerg cu toata puterea dupa fericire ....poate ca m-am inselat , poate ca nu asa trebuie sa procedez .Da, stiu ....veti spune ca nu exista fericire , veti spune ...poate ca "acest sentiment " nici macar nu este real , si ca el , sentimentul nu apartine lumii pamantenilor ......dar nu imi pasa , eu vreau sa fiu fericita !!!
Judecati-ma .....dar lasati-ma sa fiu fericita !!!

2 comentarii:

Unknown spunea...

...........o sa fi fericita chiar daca acum dai senzatia ca nu esti..... si-ti doresc din toata inima......insa nu uita un lucru fericirea e ''in tine si tot ce te-nconjoara''

Anonim spunea...

dupa fericire nu trebuie sa alergi,iar pentru a o putea primi trebuie sa fii in deplina armonie cu tine,cu viata...fericirea se iveste in momentele in care iti dai seama ca nu ai motiv sa fii nefericita,ca viata e minunata. sa fii fericita!!