luni, 27 aprilie 2015

Singuri ... in doi

... Da, pentru ca nu fac parte din categoria oamenilor egoisti , sa pot spune - singura in doi - ,intotdeauna dreptatea fiind undeva la mijloc , sunt absolut convinsa ca intr-o relatie in care unul este nefericit ,nici celalalt nu are cum sa radieze de fericire ! Deci sunt singuri si nefericiti ...dar in doi ! Ce trist !
Ma gandeam zilele trecute ca ...a venit primavara ,uite au inflorit liliecii ...splendoarea naturii care invie ....si sufletul meu care tanjeste dupa primavara vietii si dupa o adiere de vorbe calde si dulci !!!  mda ,ma gandeam ....dar oamenii sunt "strambi" ,au sufletul " bolnav" si nu mai pot aduce o adiere placuta nici altora si nici lor insisi ...Mi-as dori sa pot sa fiu alinatoare de suflete ,poate asa as reusi sa pot si eu sa ma racoresc !
Singuri ...in doi ! Ce ipocrizie ...cum sa fi singura daca esti intr-o relatie ?! Si totusi ,se poate ! Se poate pentru ca in zilele noastre toate lucrurile bune s-au denaturat si nimic din ceea ce pare bun si frumos nu e de  fapt nici bun si nici frumos ! La urma urmei drumul spre iad este pavat de intentii bune ,spunea cineva ....si avea mare dreptate !
Singura in doi si singur in doi ....ma doare inima ,cum ar putea cineva care e langa mine sa se simta singur ?! 
Ma gandesc ca undeva am gresit ...undeva nu am fost atenta si de aceea s-a ajuns aici ! Nu ?! 
Uneori cuvintele sunt inghitite de tacere ...Tac ! dar asta nu inseamna ca nu doare ...

Niciun comentariu: