joi, 11 iunie 2009


...Azi , ar trebui sa fie o zi frumoasa ...nu stiu ce ar mai trebui ca ziua sa fie perfecta ...e soare , e liniste , muzica se aude in surdina ....ba inca si pasarelele ciripesc nepasatoare de nelinistea mea ...
Si , totusi , ma simt obosita , chiar daca e dimineata si abea m-am trezit ...asteptam un vis , il astept de ceva timp dar inca nu vine...poate ca ar fii timpul sa imi iau gandul si de la vise , cine stie ...?!
Stiu , ar trebui sa nu mai gandesc atat de mult , si sa nu mai incerc sa schimb eu lucrurile ...la urma urmei cei din jur nici macar nu doresc ca lucrurile sa stea altfel ...
Cred ca prefer punctele de suspensie 1 . 2.3 ......in locul raspunsurilor .Da, as prefera aceste puncte ca si cum ar exista si un timp de gandire in asteptarea unui raspuns afirmativ !
Mi-e dor de iarba verde !!! Mi-e dor de copilarie ...cel mai dor imi e sa visez ca zbor ...atunci ma simt cu adevarat libera !
Cred ca inima mea striga atat de tare ca am obosit , strigarea ei este muta ...nimeni nu aude !!!
Muzica se aude ...inca . Muzica e prietena mea cea mai buna !

Niciun comentariu: