sâmbătă, 30 aprilie 2011

Ma iubesti ?!

In seara asta sunt din nou  aici ...singura , eu cu mine ...de ce acest titlu? e simplu ,pentru ca stiu deja raspunsul ...Daca ar fi sa vorbesc despre mine as zice ca iubesc multe lucruri pe lumea asta ...iubesc muzica,iubesc zambetele oamenilor,iubesc ochii fericiti care stralucesc  , iubesc linistea si primavara ...iubesc sa stiu ca sunt in siguranta , iar atunci cand nu mai sunt sigura de nimic ma pierd ...
Stiu ca sunt cativa oameni care ma iubesc , insa nu in felul in care eu as dori ...si mai sunt si altii , cei mai importanti pentru mine care nu dau doi bani pe mine , pe ceea ce simt eu ...Stiu , nu ar trebui sa conteze daca ei nu stiu sa aprecieze ...sunt singurii care pierd ...Insa , si aici  cred ca  eu am o problema , ma doare nepasarea lor...ma doare atat de mult si atat de rau !!! Am o mare putere de sacrificiu si as face orice pentru a-mi arata loialitatea pentru cei despre care vorbesc ...insa , ma lovesc doar de tacere , indiferenta ...de un zid rece si mult prea inalt pentru al putea depasi ...
Cred ca am devenit depresa ,dar ...sper sa imi revin ! Dar cu inima ...nu stiu ...chiar nu stiu ce va fi....

3 comentarii:

mr x spunea...

Spera si Crede!
-cand nimic nu mai merge, cand tot mai multi oameni te dezamagesc, cand esti trista,nu-ti mai ramane decat speranta.
am trecut si printr-o astfel de pasa proasta daca as putea-o numii asa, dar mi-a trecut.

sper sa treci si tu peste!

Ioana spunea...

"Niciodata nu vii cand mi-e dor de tine/Niciodata nu mori cnad te urasc de moarte..."

Miha @Useful Things spunea...

Cum te simti azi? Sper ca esti bine. Avem nevoie de apreciere si iubire! Nu este usor sa mergem inainte fara ele! Sper sa fii tare si sa fii bine azi!