joi, 28 aprilie 2011

sunt obosita...

Mi-e greu sa inteleg de ce oamenii se schimba , de ce oamenii devin de cele mai multe ori de nerecunoscut , de ce asa zisa evolutie este de fapt involutie ...
mi-e greu sa inteleg de ce atunci cand se intampla lucruri ...nu mai poti, parca ,sa ai control asupra lor ...nu le mai poti opri... mi-e greu ...sa inteleg oamenii .Ma simt de parca nu as fi dormit de o saptamana si sufletul meu e apasat ...as vrea sa am o clipa e liniste in care sa pot sa imi trag rasuflarea , dar parca nu am acest drept ...de ce ?! cred ca am gresit undeva ....undeva ....dar unde ?!
Toata viata mea s-a desfasurat tare aiurea ...ca un mic haos in care , cred , eu am fost pionul principal ...acum ,parca as fi in viata altcuiva ...Nu ma simt bine ...Deja mi-am promis de ceva timp ca nu voi mai plange ...nu voi mai plange , deci sper sa ma tin de cuvant ...
Sunt obosita si nu inteleg mai nimic din ceea ce mi se intimpla ...

Niciun comentariu: