joi, 15 decembrie 2016

Maine ...al meu ,maine !!!

Pentru ca nu poti sa vezi tot ansamblul , ci ...doar partea ta sau ,mai bine spus ...ceea ce iti convine , poti numi dreptatea ca fiind imaginea /impresia/parerea/dreptatea ta . Cum ar fi daca nu am mai fi subiectivi si daca ne-am autoeduca sa privim din perspectiva celuilalt ? Greu ?! Eu zic ca e ...cel putin imposibil !
Adica ...sa tin eu mai mult cu cel din fata mea ?! Hai ,inteleg ...daca cel din fata mea e o persoana care conteaza pentru mine ,dar daca nu ...daca e doar un strain ?! Nehhhhhh...... e mai mult decat un exercitiu ce autoeducatie ! Aici cred ca e clar , o atitudine ce tine de Dumnezeu ...de cata dumnezeire avem in noi !
Si totusi , nu am sa fiu deloc ipocrita sa spun ca ,eu am reusit asta ...nu ,pentru ca ori de cate ori ...cel putin incerc , se iveste cate unul fie sa imi strice ziua , fie sa ma dezamageasca ...
Dar ...si maine e o zi ! Maine ,cu siguranta o sa fie mai bine decat azi ! Maine !!!


3 comentarii:

geluu spunea...

Nimeni nu scapa de dezamagire. Cum nimeni nu scapa de moarte.
Fiecare, la randul nostru, am fost dezamagiti de cineva, dar viata te intareste si mergi mai departe.
Si totusi Dumnezeu iti trimite omul potrivit, cu tot ce trebuie sau ce-ti trebuie, atunci cand nu mai speri nimic si nu-ti mai doresti nimic...pentru ca Dumnezeu patrunde pana in inima omului si ii vede nemultumirea/dezamagirea.
Nimic nu este intamplator, nici macar dezamagirile. Pentru ca atunci cand Dumnezeu iti daruieste ceva valoros sa stii sa-l pastrezi.

geluu spunea...

Craciun fericit!

Mary C spunea...

multumesc mult ! aveti dreptate !
Sarbatori Fericite !